Cuma

Versace Man gift pack


hep bayan parfümlerinden bahsediyorum:)farkındayım beylere yönelikte bi kaç tane bildiğim ve satın aldığım kokuyu tanıtmadan geçmek istemem.





ingiltereden kendime bir adet versace bayan parfüm seti sipariş edince bu erkek setinide babama hediye etmek için aldım.kendi aldığım kokuyu iyi tanıdığım için herhangi bir hayal kırıklığı yaşamadım,babama aldığım bu kofree seti ise 25-35 yaş aralığındaki beyler için oldukça güzel,kokusuna gelince içerik olarak:

  • Modern erkeğin efsane kokusu.
  • Seksi çekiciliğin esansı ile hayat bulur.
  • Üst notalar: Hidrofonik Palmiye Yaprağı, floresan Ferah Akor, Donmuş Yeşil notalar.Orta notalar: Kişniş Yaprağı, Kakule, Beyaz Adaçayı, Yenibahar, Huş Ağacı.
  • Temel notalar: Misk, Tonka Fasulyesi, Sandalağacı, Liken Yosunu, Vetiver ve Küçük Hindistan Cevizi. 
 farklı kalıcı ve seksi bir koku ama babam daha çok gençlere uygun olucağını düşündüğü için hiç kullanmadı bu seti,bende sevgililer gününe çok fazla kalmadığı için, bir arkadaşım erkek arkadaşı için beğenince ona verdim, bayan olmasaydım bu seti başkasına veremezdim:)

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

*** This is the only comment field . Please don't share your site link here. I don't publish comments that contain Link.
*** Lütfen, site linklerinizi paylaşmak adına yorum yapmayın; site linki içeren yorumları yayınlamıyorum: