Perşembe

Victoria's Secret Extreme Volume Maskara

şu an size bahsetmekten  geçemeyeceğim bir rimelimi takdim ediyim,bu victoria nın ürünleri beni feci sardı,daha önce bu ürünün tüp içerisinde olanını kullandım,ilk çıktığında bi merak Amerika daki arkadaşımın dönüşünü de fırsat bilip getirmesini rica ettim,ve tüp içinde olana bayılıp tamamını bitirene kadarda yeni bir victoria's secret maskarası satın almamıştım ve her güzel şey gibi bitti:( 

denemekten ne çıkar diyerek fazla dolgun olmayan kirpiklerime bu ürünü uygun gördüm ve gerçekten verdiği dolgunluğu beğendim.kolay kolay kurumayan ve hemen tükenmeyen bir ürün tavsiye ederim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

*** This is the only comment field . Please don't share your site link here. I don't publish comments that contain Link.
*** Lütfen, site linklerinizi paylaşmak adına yorum yapmayın; site linki içeren yorumları yayınlamıyorum: