Çarşamba

Saç Bakım, Cilt Bakım ve Makyaj Ürünleri (Bitenler)


Bitenler yazısı yazmaya alışık değilim bu yüzden bir çok ürün bittikten sonra saklayıp yazısını hazırlamadan çöpe gidiyor, ama bu defa azimli çıktım :)

Soldan Sağa:

1)Avon solutions Plus Total Radiance Kil Maskesi : Kış döneminde kuru cildime banyo öncesi kullanmak gibi bir hata ettim, kuru ciltleri dahada kurutup mahvediyor.Bir daha almayı düşünmüyorum.Yağlı ciltler rahatlıkla kullanabilir diye düşünüyorum.

2)Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser (Age Reform): İçinde minik tanecikler var temizleme açısından iyi ama daha uyguna alabileceğiniz ürünlerde var. 

3)Oriflame Nature %100 Coconut Oil: Bu ürünü ben tatildeyken saçlarıma sürüp güneşin kurutucu etkisinden  
dolayı saçlarımın yıpranmaması için kullandım, çok kuru ve kuru saç derisi olanlara öneririm. Saç maskesi yaparken bu ürünü mutlaka karışımın içine ekliyorum. Sık saç boyama işlemi yapıyorsanız, fönden saçlarınız iyice kuruduysa haftada bir saç maskenizin içine ekleyin. Bunu bitirdim elimde bir tane açılmamış var. Tekrar tekrar alırım. 

4)Vichy 3 in 1 Purete Thermale: Bu üründe bittikçe yenilenenler arasında, cildiniz kuru ve hassas ise içindeki thermal suyunda etkisiyle cildinizi tahriş etmiyor.

5)Vichy Capital Soleil +50 Güneş Kremi: Yazın çillenen lekelenen bir cilde sizde benim gibi karşıysanız makyajınızın altına mutlaka 30 faktörün altında olmayan bir güneş kremi kullanın. Yeniden alınacak.

6)Coty Calgon Caribbean Citrus Body Mist: Her zaman mis gibi taze ve temiz kokmak istiyorsanız bu markanın body mistleriyle mutlaka tanışın. Meyveli fresh ve güzel bir koku. 236 ML olduğu için kocaman öyle kolay kolay bitmiyor ve kokuları bir body miste göre oldukça kalıcı. Değişikliği sevdiğim için bu markanın 3 farklı kokusunu aldım :) önceki alışveriş yazımda görmüşsünüzdür.

Üst Sıra:

7)Oriflame Giordiani Gold Siyah Eyeliner: Hayatımda gördüğüm en kötü eyeliner, hiç açılmayan ürün kurur mu bu kurumayı başarmış.Almam.

8)My Earth Fig&Olive Moisturizing Lotion: Organik şirin bir kabı olan nemlendirici, yağlı his yok ama biraz yapışkan. Her zaman bulunabilecek bir ürün diil o yüzden başka ürünlere geçtim.





9)Otacı Natur Way  Ihlamurlu Ballı Şampuan:  Bu seri gerçekten güzel ama saçta bi 5 dk bekletmek gerekiyor, ilk başlarda saçlarımı çok güze yumuşattı ama sonra çok fazla etkisini göremedim. Normal saçlarda daha iyi olur diye düşünüyorum.
Şampuan olarak resimlerde yer almayan bir ürün daha bitirdim, Clear Komple Bakım Normal Saçlar için (Mor Olan) : Çok iyi temizliyor ama saçı aşırı kurutuyor.

10)Down Under Naturals Nude: Tatilde bitirdiklerim arasında ilginçtir ki çok sağlam bir ürün. İpek gibi yapıyor tabi uzun süre kullanımda etkisi sürüyor mu bilmiyorum, büyük boyunu almayı düşünüyorum.

11)Avon Naturals Daily Refreshing Hair Mask: Ne yumuşatıyor nede besliyor açıkçası saç kremi olarak kullandım bu ürünü ve zar zor bitirdim. Almam.

Resimde yer almayan diğer Bitenler :

***Diş Macunu olarak Theramed Mavi normal olan ürününü bitirdim: Kötüydü sevmedim , gri olan beyazlatıcı etkili ürününü şu an kullanıyorum.
*** Banyo sonrası olarak Nivea Good bye Cellulite:  3 tüp bitirdim, öncesinde Nivea My Sihouette kullandım ama üretimden kaldırmışlar :( Bende bu ürünü kullanıyorum, selüliti önlemek istiyorsanız banyoda kese sonrasında selülit karşıtı bir ürün yada nemlendirici mutlaka kullanın. Tabi öyle bir kaç kere değil her zaman.
*** Ayak Bakımım için Ann Yvette Ayak Bakım Ürünü: Açıkçası Nemlendirme açısından çok iyi, ayak bakım kremi arayanlara öneririm.
*** Saç Bakım Ürünlerinden Dax Supergro Organic Oil: Saç maskesi yaparken bu ürünü de ekliyorum, cildide güzel nemlendiriyor özellikle tırnak etlerini :)

Oldukça uzun bir yazı oldu umarım sıkılmamışsınızdır... Siz neler kullandınız ve memnun kalıp kalmadıklarınızı paylaşabilir misiniz? 

Hepinizi Öpüyorumm :*


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

*** This is the only comment field . Please don't share your site link here. I don't publish comments that contain Link.
*** Lütfen, site linklerinizi paylaşmak adına yorum yapmayın; site linki içeren yorumları yayınlamıyorum: